Bye!

September 22, 2015

Assalamualaikum. 

Hai.

Lama juga lah kan aku tak update blog ni. Bukan apa, agak sibuk sedikit sejak kebelakangan ni. Yelah, dengan test sana sini, presentation, assignment nak kena submit. Fuhhh..Alhamdulillah hari ni merupakan hari terakhir kelas untuk semester 5 merangkap juga kelas terakhir untuk zaman diploma. 2 Oktober ni dah mula Final exam. Tapi, kita cuti raya dulu okay! 

Kelas terakhir ni, ada rasa yang macam lain sikit kat dalam hati ni, tak tahu rasa apa. Hmm..sedih? Tipulah kalau cakap  tak sedih kan. Memang lah rasa seronok bila nak tamatkan diploma ni. Tapi, tak mungkin lagi dapat kawan sekepala macam sekarang. Mesti nanti aku rindu dorang semua. (lap air mata)

Bulan 9 ni memang minggu yang super penat, jadual penuh sangat. Nak siapkan assignment entrepreneurship yang dari awal semester sampailah 19/9 haritu present nya. Tambah lagi banyak dapat assignment last minute. Mata dah macam mata panda je ni haa sebab tak cukup tidur. makan tak tentu masa. (ceh, lebih-lebih pula) Alhamdulillah aku dan kawan-kawan dapat tempuh dengan jayanya. Walaupun masa dalam proses nak siapkan semua tu, masing-masing stress je termasuklah aku pun. Haha.

Okay, hari ni dah boleh kemas barang untuk bercuti selama seminggu. Kita hilangkan stress dulu kat rumah. Lepas tu nanti kita struggle untuk final exam pula ye. Permohonan untuk degree Uitm akan dibuka buka pada 28 September ni sampai 30 Oktober. Jadi, marilah kita mohon ramai-ramai ye.

Doakan aku dan kawan-kawan yang dapat menempuh final exam dengan jayanya okay. Lepas habis dip nanti aku nak cari pengalaman bekerja. Doakan agar dipermudahkan.

Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha untuk semua! 

Ingatan tulus ikhlas: @bayang_hdyh



You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation