KOMPANG DIPALU

March 13, 2016

Yeahh..
Kompang dipalu pengantin baru..


Eh jap,
siapa yang kahwin ni?
Haha.

Okay, semalam kawan aku yang sama sekolah menengah dulu-dulu sudah pun menamatkan zaman bujanngnya. Lagi seorang, senior sekolah aku . Ye, kedua-duanya aku tak dapat menghadirkan diri ke majlis mereka.

Tahniah, jodoh hang dah sampai dulu. Doakan aku pulak..cehh

Kawan aku dah 3 orang dah yang kahwin, tapi ketiga-tiganya aku tak berkesempatan nak pergi. Tapi takpe, nanti majlis kahwin anak korang, aku datang ye.. tu pun kalau aku ni hidup lagi lah. hehe..Minta maaf sebab tak dapat hadir. 

Tapi tidak mengapa, masih belum terlambat untuk aku ucapkan baraka Allahu lakuma wa baraka alaikuma wa jamaah bainakuma fii khair.

Tahniah sahabat sebab dah bergelar isteri orang. Semoga jadi isteri yang solehah dan bahagia hingga ke akhirnya. 



Gambar sumber dari fb. Haha. Tahniah lagi sekali ye :)

You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation