SURVIVAL CAMP

April 16, 2016


8-10 APRIL 2016
BRIGED SUKARELAWAN UiTM PUNCAK ALAM
NUR ECO RESORT LEMBAH PANGSUN, HULU LANGAT


Sebelum balik bercuti midsem, join kem briged sukarelawan UiTM ni. Memang best lah cerita dia walaupun tak berapa banyak aktiviti yang kitorang buat. Lembah Pangsun ni pun best dan sesuai untuk sesiapa yang nak buat team building atau saja-saja nak beriadah, aku sarankan lah. hehe.. ni first kem yang aku join untuk degree ni haa..


okay, baru-baru sampai je dah sempat bergambar. yang aku tak faham kenapa nissa pakai jubah? tapi takpe lah, program start pukul 9.00 malam. Cuma nak bagitahu,  Kat sini line maxis terukssss..hahah...


Peserta yang hadir untuk kem ni hanya 29 orang sahaja. Tapi, dorang serius sporting habis dan sangatlah friendly. Kalau aktiviti indoor, mau sakit perut sebab gelak dengan perangai masing-masing.


kalau kita nak kenal kawan kita, pergi bermusafir dengan dia. Ya, kata-kata ni tersangatlah betulnya. Mula-mula dorang ingat aku ni sombong tapi bila dah kenal, haa amik kau perangai..haha..lagi-lagi bila dorang ajak main 'true and true" manjang aku je yang kena..habis semua rahsia aku terbongkar..haihh


ni salah satu tasik yang ada kat sini..berpagian walau senamrobik tak jadi.



dia punya friendly tu, suka hati je masuk bila orang nak selfie, takpelah kan..



Lagi satu kalau korang pergi sini, nanti pilih lah jungle tracking tau sebab ada air terjun yang cantik kat dalam hutan tu..nanti korang boleh mandi..tapi aku tak mandi sebab......hehe


ni sebahagian housemate masa kat resort. tu je lah nak cerita. mengantuk pulak aku rasa..haha



byeee

You Might Also Like

5 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation