Cinta ke?

October 15, 2013

Eeh.. kenapa tiba-tiba nak cerita pasal cinta pula ni? Adakah aku dilamun cinta? Hahaha..

Sebenarnya aku saja je nak merepek pasal cinta ni sebab aku tengok sekarang ni ramai sangat "sweet couple" yang tak berapa nak manis sebenarnya. Haih..

Masa waktu sekolah menengah dulu ada kawan aku pernah tanya macam ni,

                                         "Weh kau ada pakwe tak?"

                                            "Tak ada pun, kenapa?'

                                "Muka macam kau takkan tak ada kot"

                                               "Adalah..Hehe"

                                                      "Siapa?"

                                   "Allah tu kekasih awal dan akhirku"

                                              "........................"

Aku rasa takda lah sampai boleh bawa kepada kematian sekiranya tiada pakwe atau makwe kan? Masih boleh hidup seperti biasa.

Paling tak boleh bla tu, ada ayat macam ni..

                                      "aku tak boleh hidup tanpa kau"

Pulak dah, sebelum ni kau hidup macam mana? Ke tiba-tiba kau lahir dah besar panjang macam ni. Haha kelakar. Sampai tak kat korang apa yang aku cuba sampaikan  ni?

Aku ni jenis yang berterus-terang orangnya, kalau suatu hari nanti aku ada perasaan cinta tu, walaupun aku perempuan, aku akan terus terang je kat lelaki yang aku suka tu sebab malas nak main tarik tali. Hehe..

Ini bukan perigi cari timba eh. Haa

Aku tahu lah apa yang aku nak. Haha

Okaylah, daripada banyak benda yang aku merapu kang lebih baik sampai disini sahaja.

Assalamualaikum :)

Sweet lah sangat


You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation