Bintang Syurga

December 13, 2014

Biar darah jadi baja

biar tulangku menjadi tonggaknya

Islam tetap di puncak

biar imanku terus melonjak


Aku tegar

Aku rela

sekalipun aku dihenyak


Burung-burung hijau terbang

Oh ku tenang melayang

Syurga firdausi menunggu ku datang

Bidadari pun tersenyum

Merindu cumbu harum

Di saat cinta mekarku bercantum


Pergiku tak kembali

kerana memburu nikmat syurgawi

itulah yang hakiki itu yang abadi

dan ku tidak mati

bahkan hidup dengan rezki Ilahi


kejayaan

kebahagiaan

Bintang syuhada yang dirindukan


Datang datanglah wahai syahid

dambaan mujahid

aku relakan sakit yang sedikit

Dari tahanan sementara

biar aku nestapa demi bahagia untuk selamanya.

                                                                               -lirik lagu Bintang Syurga by Raqib Majid ft UNIC






You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation