Memori Terakhir DIB

August 31, 2015

Assalamualaikum semua.
Macam dah lama rasanya tak 'update' blog ni kan?
Maaflah, nak dekat-dekat 'final exam' ni faham-faham je lah tahap 'busy' nye tu.

Okay, minggu lepas aku ada pergi 2 program tau iaitu Majlis Pra Graduan dan Dinner DIB. Minggu lepas asyik makan dekat hotel je. Tapi, makanan hotel tu korang faham-faham je lah, tak pernah nak menepati citarasa tekak orang jawa macam aku ni (acah poyo). Yeke  aku ni jawa? Entah lah, aku pun tak tahu sebenarnya. Haha. Apa-apa pun bersyukurlah.


26 OGOS 2015 (RABU) THE AMALGAMATE OF D'BANKERS at RAMADA PLAZA HOTEL

Okay, program seterusnya ni agak sedih sedikit sebab acah-acah macam nak berpisah. Selama 2 tahun setengah kitorang bersama, kini tinggal lagi beberapa minggu je lagi sebelum kami membawa haluan masing-masing.


wefie of seniors
Classmates and coursemates bergambar kenang-kenangan
Alhamdulillah, dapat Anugerah Dekan lagi.
Sir Sufian (baju ungu) tu Penasihat kelas kami sejak semester 1 lagi tau.
Persembahan pelajar semester 5. Nangis sikit je..ehehh
Paling rapat dalam kelas. Terima kasih korang.


Bila nak bergambar berempat mesti ada penyibuk nya..haduhh
Gambar wajib setiap semester
Era ajak.
25 OGOS 2015 (SELASA) MAJLIS PRA GARDUAN UITM KAG at EQUATORIAL HOTEL


Tak sangka dah nak habis zaman dilpoma. Ini 'Pre Grad' je takde lah pakai topi atau jubah konvo macam zaman tingkatan 5 korang tu. haha. Lebih kurang seribu lebih jugak lah pelajar yang ada masa MPG tu. Kitorang grad betul-betul bulan November tahun 2016. InshaAllah. Huish, jenuh oden nak nunggu. Lepas Diploma ni, berkeinginan nak mencari pengalaman bekerja dalam bidang perbankan sebelum sambung ijazah nanti. Aku tak kisah lah tukang tekan nombor ke, fotostat ke kerani ke, aku okay je. "wish me luck okay"


Doakan kami agar berjaya grad on time.
Classmates DIB Part5
Roommates aku masa zaman sem 1 dulu-dulu.(Afie&Aina)






Ini je  yang  aku boleh kongsikan. Doakan kejayaan untuk kami ye. Terima Kasih :)









You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation