SELAMAT DATANG

September 08, 2016

Assalamualaikum..hai!
Fuh, lama banget tak update blog ni kan? Haha.. Ada dalam 4 bulan tak update. Minta maaf pada komen yang sis tak sempat reply kat entri "Diploma Pengajian Perbankan" dan juga email. Maaf sangat, sis bukan sibuk tapi sis pun tak faham dengan diri sendiri..hehe..


Okay, sis nak minta tolong doakan mama dan baba sis yang sedang menunaikan rukun islam yang ke-5, semoga mereka dan para jemaah haji yang lain dipermudahkan urusan, diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan usia dan dikurniakan haji yang mabrur. Haih, rindu di hati memang tak terkata, tak dapat nak dijelaskan macam mana rindu tu. Lepas entri ni, InshaAllah sis akan update entri tentang kehidupan sis menguruskan rumah tangga sepanjang ketiadaan mama dan baba :)

Entri yang korang sedang baca ni, sis cuma nak borak-borak je..Izinkan sis merepek sebab sis rindu lah kat pembaca setia sis ni. Boleh kan? Hee.. Minggu ni sis dah mula kelas untuk semester 4, dan ye hari ketiga sis dah dapat banyak assignment. Terima kasih kepada semua pensyarah yang terlibat. Apa yang penting, raya tetap raya. Cuti seminggu, assignment tinggal kolej jangan bawa balik rumah sebab sudah pasti takkan buat. 

Siapa sini pelajar baru UiTM Puncak Alam? Selamat datang sis ucapkan dan semoga berjaya menempuh kehidupan disini. Jangan risau, kehidupan disini InshaAllah indah-indah belaka.

Tadi baru je settle kan sikit assignment yang kena submit betul-betul lepas raya, sebab sis taknak buat semua tu kat rumah. Nanti sis kat rumah dah busy nak masak rendang, nasi himpit, kuah lodeh dan sebagainya. Selalunya mama baba yang masak, sis tolong sikit-sikit je..ermm

Semalam sis ada pergi forum, sekadar nak kongsi apa yang sis dapat dari forum tu lah. Kalau kita nak jadi pelajar yang positif tu macam mana ? haa..ada 5S:

  1. SMILE
  2. SOFT
  3. SINCERE
  4. SORRY
  5. SWEET TALK


Okaylah tu je nak cakap..doakan sis sihat sejahtera ye..Gerak dulu, pape kirim salam :)




You Might Also Like

0 comments

WORDS OF WISDOMS

Train your mind to see the good in every situation